مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-21اقتصادي

ارائه ارز اربعین توسط 35 شعبه بانک های استان  زنجان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: 35 شعبه از بانک های استان تا 14 شهریورماه برای زائران اربعین ارز اربعین ارائه خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین محمدی روز دوشنبه گفت: زنجانی ها جهت دریافت ارز ویژه اربعین می توانند پس از ثبت نام در سامانه سماح و با در دست داشتن مدارک لازم به 35 شعبه ای که در 5 بانک سپه،ملی،صادرات،تجارت وپست بانک در سطح استان مشخص شده است، مراجعه کنند.

وی افزود: شعبات اعلام شده آماده برای ارائه خدمات به زائران اربعین بوده و هیچ محدویتی اعم از اینکه حتما باید دربانکهای فوق حساب بانکی داشته باشند وجود ندارد.

محمدی ادامه داد: سقف دریافت ارز ویژه سفر اربعین حداکثر 200 هزار دینار بوده و امکان دریافت کمتر از این مبلغ نیز وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: زائران محترم علاوه بر مراجعه حضوری به شعب اعلام شده می توانند به صورت مجازی و از طریق پیام رسان بله اقدام به ثبت ارز خود کنند.

محمدی افزود: متقاضیان گرامی درصورت شکایت از روند دریافت ارز می توانند باشماره تلفن 124 یا 111 تماس گرفته یا شکایت خود رابه شماره 3000700124 ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه ارز اربعین توسط 35 شعبه بانک های استان  زنجان

ارائه ارز اربعین توسط 35 شعبه بانک های استان  زنجان